Методична робота інженерно-технологічного факультету є цілеспрямованою діяльністю щодо забезпечення методичної підготовки викладачів. Вона сприяє особистісному розвитку викладача, його педагогічній майстерності щодо викладання навчальних дисциплін.
Розгляд навчально-методичних і науково-методичних питань організації освітнього процесу, розробка заходів щодо забезпечення якості вищої освіти відповідно до стандартів вищої освіти та впровадження освітніх інновацій здійснюється на факультеті Радою із забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (далі – Рада з якості) відповідно до Положення (Полож-про-раду-із-забезпечення-якості_ФАКУЛЬТЕТІВ-СНАУ).
Раду із забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти факультету очолює її голова – декан факультету, д.т.н., професор Владислав ЗУБКО.
Заступник голови Ради з якості – к.ф-м.н. доцент Світлана ХУРСЕНКО (е-mail: khursenkosvetlana@gmail.com)
Робота Ради з якості здійснюється за планом роботи, який складається на навчальний рік та затверджується головою ради. Засідання Ради з якості проводяться не рідше ніж 4 рази на рік.
Персональний склад членів Ради з якості (Склад Ради з якості) на навчальний рік затверджується головою ради.
Рада з якості формує стратегічні та оперативні рішення щодо покращення якості освіти, залучення різних груп стейкхолдерів до процедур забезпечення якості, удосконалення організації освітнього процесу, зокрема:
- узагальнення, аналіз зауважень та рекомендацій, отриманих від різних стейкхолдерів та у процесі зовнішнього забезпечення якості, а також розроблення пропозицій щодо удосконалення політики та процедур внутрішнього забезпечення якості на факультеті;
- формування інституційного бачення розвитку загальних компетентностей, реалізації вибіркових дисциплін, практичної підготовки тощо;
- експертиза освітніх програм під час їх перегляду щодо відповідності вимогам стандартів вищої освіти та локальної нормативної бази Університету;
- аналіз пропозицій проєктних груп з розроблення та супроводження освітніх програм щодо структури та змісту освітніх програм перед Вченою радою факультету;
- аналіз інформації отриманої у процесі опитувань (анкетувань, інтерв’ю, фокус-груп) стейкхолдерів освіти;
- аналіз забезпечення освітнього процесу необхідними ресурсами, а саме: інформаційними та матеріально-технічними;
- аналіз залучення стейкхолдерів до формування та періодичного перегляду освітніх програм;
- аналіз результатів акредитацій освітніх програм та формування пропозицій щодо удосконалення внутрішніх процедур, освітнього процесу;
- аналіз кадрового забезпечення та підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників як процесу їх безперервного професійного розвитку,
- науково-методичне супроводження академічної мобільності здобувачів вищої освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників;
- розроблення та впровадження в освітній процес нормативних документів з питань освітньої діяльності та якості вищої освіти;
- формування рекомендацій з планування кафедрами роботи з супроводження освітніх програм (організаційно-методичної та науково-методичної);
- аналіз та поширення кращих практик освітньої діяльності;
- аналіз науково-методичного рівня проведення викладачами навчальних занять; рівня організації викладачами освітнього процесу; виконання викладачем кваліфікаційних вимог, наукової та професійної активності;
- моніторинг навчальних планів;
- удосконалення змісту освітнього процесу, форм і методів організації самостійної та індивідуальної роботи здобувачів освіти;
- затвердження та контроль за виконанням перспективного плану видань навчально-методичної літератури в розрізі кафедр;
- розгляд і затвердження методичних видань (конспекти лекцій; методичні вказівки до практичних занять, самостійної роботи студентів, практики);
- розгляд підручників, навчальних посібників та інших видань підготовлених науково-педагогічними працівниками для подальшого розгляду їх на засіданні Ради якості університету з подальшим затвердженням їх на Вченій раді СНАУ;
- контроль за виконанням рішень, ухвалених на засіданнях Ради якості факультету та дотримання установлених термінів до їх виконання.
Протягом 2022-2023 н.р. було схвалено та рекомендовано для використання в навчальному процесі методичних вказівок в кількості 105 шт., навчальних посібників в кількості 4 шт., та 2 підручники.
У 2023-2024 н.р. було схвалено та рекомендовано для використання в навчальному процесі методичних вказівок в кількості 69 шт., навчальних посібників в кількості 4 шт., та 1 підручник.