1. Подання заяви та верифікація даних.

При необхідності визнання результатів, здобутих в ході неформальної та/або інформальної освіти, ще до початку освоєння відповідного освітнього компоненту або під час його вивчення, відповідно до графіку освітнього процесу та розкладу занять здобувач повинен подати відповідну заяву на ім’я декана факультету про попереднє навчання та додаткові документи, які підтверджують наведену у декларації про попереднє навчання інформацію (за наявності).

  1. Співставлення результатів навчання.

Розгляд заяви або декларації щодо попереднього навчання та додаткових документів, а також подальше встановлення на їх основі можливості визнання результатів навчання, шляхом співставлення задекларованих заявником результатів неформального та/або інформального навчання з результатами навчання, які передбачені відповідною освітньою програмою, а також аналіз і порівняння їх за змістом та рівнем складності проводиться проєктною групою. За потреби гарантом освітньої програми можуть бути залучені представники кафедр, що забезпечують викладання окремих освітніх компонент.

  1. Оцінювання результатів неформального та/або інформального навчання.

Рішення про визнання результатів неформального та/або інформального навчання заявника за підсумками їх оцінювання проводить проєктна група, організовуючи для цього окремий контрольний захід.

  1. Визнання результатів неформального та/або інформального навчання заявника.

Рішення про визнання результатів неформального та/або інформального навчання заявника приймається проєктною групою, при умові, якщо за підсумками оцінювання підтверджено відповідність цих результатів результатам навчання, передбаченим відповідною освітньою програмою. Після визнання результатів навчання заявнику зараховується кількість кредитів ЄКТС, яка відповідає даному освітньому компоненту, або окремі види навчальної роботи за даним освітнім компонентом (у випадку, коли за підсумками визнання результатів неформального та/або інформального навчання визнається лише частина результатів навчання передбачених певним освітнім компонентом).