Вибіркові дисципліни, що спрямовані на розвиток загальних компетенцій здобувачі освіти першого бакалаврського рівня вивчають на 2 та 3 році навчання, по одній дисципліні кожного семестру. Загалом 4 дисципліни. Дисципліни, обрані для вивчення, не можуть повторюватися, за виключенням іноземної мови. Обираються дисципліни з затвердженого переліку, з яким можна ознайомитися за посиланням.
Із запитаннями та пропозиціями звертайтесь до деканату ІТФ, аудиторія 327м.
Перелік фахових вибіркових дисциплін
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма «Агроінженерія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
2 КУРС
Із запропонованого переліку фахових дисциплін студент 1 курсу обирає одну дисципліну з 3 семестру і одну дисципліну з 4 семестру.
3 КУРС
Із запропонованого переліку фахових дисциплін студент 2 курсу обирає одну дисципліну з 5 семестру і одну дисципліну з 6 семестру.
4 КУРС
Із запропонованого переліку фахових дисциплін студент 3 курсу обирає дві дисципліни з 7 семестру і дві дисципліни з 8 семестру.
Перелік переліку фахових дисциплін вільного вибору
- 3D-моделювання технічних систем.
- Альтернативні джерела енергії.
- Аналіз та оптимізація технологічних процесів в рослинництві.
- Геоінформаційні системи і технології.
- Гідропривід сільськогосподарської техніки.
- Економіка, організація та управління аграрного виробництва.
- Зелена мехатроніка.
- Інтенсифікація процесів первинної переробки і зберігання зерна.
- Контрольно-вимірювальні прилади.
- Механіко-технологічні властивості сільськогосподарських матеріалів.
- Моделювання і САПР в АПВ.
- Основи комп’ютерного проектування.
- Основи мехатроніки.
- Основи надійності технічних систем.
- Особливості дилерської діяльності в агросекторі.
- Система машина-поле.
- Стандартизація та сертифікація техніки і обладнання.
- Статистичні методи в інженерній діяльності.
- Технологічні особливості виробництва агромашин.
- Триботехнологія.
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма «Системи точного землеробства» другого (магістерського) рівня вищої освіти
1 КУРС
Із запропонованого переліку вибіркових освітніх компонент професійної (фахової) підготовки здобувач вищої освіти 1 курсу для вивчення в ІІ семестрі обирає 3 (три) вибіркові освітні компоненти.
2 КУРС
Із запропонованого переліку вибіркових освітніх компонент ОПП здобувач вищої освіти 2 курсу для вивчення в ІІІ семестрі обирає 1 (одну) вибіркову освітню компоненту загальної підготовки та 1 (одну) вибіркову освітню компоненту професійної (фахової) підготовки
- 3d інжиніринг безпілотних систем.
- Агроскаутинг.
- Адаптація новітніх мехатронних систем і технологій в агровиробництво.
- БПЛА у сільськогосподарському виробництві.
- Ергономіка робочих місць.
- Зелена мехатроніка.
- Історія розвитку фізико-математичної думки в Україні.
- Машинне навчання та нейронні мережі.
- Менеджмент агроценозів.
- Міжнародні вимоги регулювання в аграрному секторі.
- Мікропроцесорні системи.
- Оптимізація технологічних комплексів і систем АПВ.
- Прогнозування і моделювання діяльності власного агробізнесу.
- Проектування автоматизованих систем в АПВ.
- Проектування технологічних процесів в точному землеробстві.
- Сервіс та налагоджування обладнання для точного землеробства.
- Техногенно-екологічна безпека.
- DATA-аналіз в системах точного землеробства.
- Інноваційні технології первинної переробки сільськогосподарської продукції.
Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
Із запропонованого переліку вибіркових освітніх компонент професійної (фахової) підготовки здобувач освіти 1 курсу для вивчення в ІІІ семестрі обирає 3 (три) вибіркові освітні компоненти.
- Кваліметрія та управління життєвим циклом тракторів та їх вузлів
- Цифрові платформи та інженерні дослідження в агросекторі
- Апаратні та програмні засоби автоматизованих технологій контролю, моніторингу та керування
- Ресурсні випробування та надійність продукції аграрного машинобудування
- Триботехніка
- Прогресивні технології інженерії поверхні
- Інноваційні технологічні рішення в машинобудуванні
- Методологія Total Quality Management в аграрному машинобудуванні
- Синтез раціональних технологічних рішень
- Комплексне оцінювання стану науково-технічних проєктів через рівень готовності технологій та їх соціально-економічне обґрунтування
- Транзитивні технології цифрового 3D моделювання
- Випробування автотракторної техніки та їх вузлів