Історія відкриття. Цікавість здобувачів вищої освіти та запит роботодавців втілилися у 2020 році у відкриття лабораторії «Модуль віртуальної реальності та робототехніки», основна мета існування якої – розвиток креативного мислення, розширення горизонтів можливого і, звичайно ж, фахова підготовка здобувачів. Необхідність відкриття лабораторії продиктована сучасними напрямками розвитку аграрного виробництва, оскільки для фахівців з агроінженерії зараз необхідні специфічні знання з мехатроніки, робототехніки, віртуальних платформ, систем доповненої реальності тощо. Основним завданням лабораторії є: забезпечення умов для проведення тематичних лекцій, лабораторних, практичних занять, наукових семінарів, підвищення кваліфікації для співробітників агропромислових підприємств; забезпечення інноваційної складової навчання через моделювання сучасного виробництва у віртуальному середовищі.
Основна спеціалізація: Діяльність лабораторії направлена на широке використання новітніх досягнень в сфері аграрного виробництва, автоматизації та мікропроцесорної техніки, а також відпрацювання нових підходів до роботи з ними.
В аудиторії проводяться заняття та семінари, під час яких здобувачі під керівництвом викладача проводять натурні або імітаційні експерименти (досліди) з метою практичного підтвердження окремих теоретичних положень навчальних дисциплін для здобувачів ВО зі спеціальності 208 Агроінженерія.
Матеріально-технічне забезпечення лабораторії дозволяє набути практичних навичок роботи з устаткуванням для робототехніки, віртуальною і доданою реальністю та роботою з технологією хромакей. Так, для створення практичних навичок здобувача ВО в сфері робототехніки в лабораторії представлено досить великий набір модулів, датчиків та іншого обладнання, що можна підключити до різних мікропроцесорів. Компонувати датчики з мікропроцесором дозволяє паяльна станція, «третя рука», спеціальне збільшуюче скло та різні припої. Для створення корпусів використовується 3D-принтер.
Технологія хромакей забезпечена зеленим екраном, за допомогою якого можна створити будь-який фон, на якому говорить диктор. Також для створення професійного контенту встановлено веб-камеру, яка має високу роздільну здатність, професійний мікрофон і освітлювальні прибори. Обробку отриманих даних забезпечує потужний комп’ютер.
Віртуальна і додана реальність створюється для здобувачів ВО з метою ознайомлення їх із технічними агрозасобами, які можуть бути не доступні в аудиторії. Так, в навчальному модулі наявні окуляри віртуальної реальності: одні встановлені стаціонарно, інші є мобільними. Для демонстрації іншим здобувачам ВО того, що відбувається в окулярах, зображення з них відтворюється на екран телевізора.