На інженерно-технологічному факультеті відбулося чергове засідання Вченої ради.
На порядок денний були винесені наступні питання:
- Про результати роботи факультету в 2022 році та перспективи розвитку.
- Про результати та перспективи науково-дослідної роботи факультету.
- Про організацію роботи науково-практичного центру.
- Різне.
Заслухавши та обговоривши доповідь декана інженерно-технологічного факультету Зубка В.М. про результати роботи та перспективи розвитку інженерно-технологічного факультету, Вчена рада ухвалила:
- Діяльність інженерно-технологічногофакультету визнати задовільною.
- Забезпечити реалізацію Стратегії інженерно-технологічногофакультету на 2023 рік:
– продовжити реалізацію програми якісного та кількісного набору молоді для навчання на спеціальностях інженерно-технологічного факультету;
– забезпечити реалізацію програми подвійного диплому зі спеціальності 208 «Агроінженерія» другого (магістерського) рівня вищої освіти з Чеським університетом наук про життя;
– підготувати звіт самоаналізу та представити матеріали справ для проведення акредитацій освітніх програм: 208 «Агроінженерія» ОП «Механізація сільського господарства»; 133 «Галузеве машинобудування» НОП PhD; 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» ОП бакалавр;
– розвивати систему внутрішнього забезпечення якості освіти;
– сприяти забезпеченню академічної доброчесності науково-педагогічного складу та здобувачів вищої освіти;
– створити спеціалізовані навчальні лабораторії New Holland Academy та Mann+Hummel (2023 р.), Claas Academy, Альтернативної енергетики та Функційних покриттів (2023-2025 р.);
– покращити рейтингові показники науково-педагогічних працівників факультету шляхом забезпечення проходження закордонного стажування, активізації двостороннього та багатостороннього міжнародного академічного обміну, підготовки аплікаційних заявок на участь у міжнародних грантах та публікацій у виданнях, які індексуються у наукометричних базах даних Scopus та Web of Science обсягом до 40 публікацій.
– розширити грантову діяльність і співпрацю з іноземними партнерами.
- Спільно зфакультетами Сумського НАУ та НПЦ:
– забезпечити реалізацію «Вертикально-інтегрованої системи підготовки кадрів для аграрного бізнесу Північного Сходу України»;
– провести атестацію робітничих професій: «Слюсар з ремонту сільськогосподарської техніки», «Тракторист-машиніст категорії D1 (оператор екскаватора)», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Машиніст (кочегар) котельні», «Кухар».