НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА БОРОЗЕНЕЦЬ
Доцент кафедри вищої математики
Кандидат педагогічних наук
E-mail: bnataliya3009@ukr.net
Research ID W-8470-2018
ORSID https://orcid.org/0000-0003-1023-4241
Scholar Google
https://scholar.google.com.ua/citations?user=baf807MAAAAJ&hl=ru
Scopus ID: 57417426000
CV: CV Borozenets N.
Освіта:
1990-1995 рр. – навчання на фізико-математичному факультеті Сумського державного педагогічного інституту ім. А.С.Макаренка, спеціальність «Математика та інформатика».
З 01.11.2008р. по 31.10.2011р. – навчання в аспірантурі аспірантурі Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка.
Кар’єра:
З 04.09.1995р. по 31.08.2005р. – працювала на посаді асистента кафедри вищої математики Сумського національного аграрного університету.
З 01.09.2005р. по 31.08.2022р. - працювала на посаді старшого викладача кафедри вищої математики Сумського національного аграрного університету.
З 01.09.2022р. – доцент кафедри вищої математики Сумського національного аграрного університету.
Навчальні дисципліни: «Вища математика», «Теорія ймовірностей та математична статистика».
Наукова діяльність:
Захист дисертації
Кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, диплом ДК № 055405 від 16.12.2019 р.
Вчене звання
Доцент кафедри вищої математики, атестат АД №0010669 від 06.06.2022 р.
Напрям наукових досліджень: Професійна компетентність майбутніх фахівців аграрного профілю та аспекти її формування при вивченні математичних дисциплін.
Наукові публікації:
Авторка понад 50 наукових праць.
Монографія
Борозенець Н.С. Дослідницька компетентність майбутніх бакалаврів з аграрних наук та аспекти її формування при вивченні математичних дисциплін : монографія. Суми : ФОП Цьома С.П., 2019. 294 с.
Статті Web of Science, Scopus
Semenikhina, O., Yurchenko, A., Udovychenko, O., Petruk, V., Borozenets, N., & Nekyslykh, K. (2021). Formation Of Skills To Visualize Of Future Physics Teacher: Results Of The Pedagogical Experiment. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(2), 476-497. https://doi.org/10.18662/rrem/13.2/432. Web of Science
Drushlyak M., Shishenko I., Borozenets N., Nekyslykh K., Semenikhina O. Computer Probabilistic Models Construction and Analysis of Professional Activity of Their Use by Ukrainian Mathematics Teachers. 44nd International Convention on Computers in Education (MIPRO) (September 27 – October 1, 2021), Opatija, Croatia, 2021, pp. 712-717. http://docs.mipro-proceedings.com/proceedings/mipro_2021_proceedings.pdf Scopus
Artyukhov, I. Volk, N. Artyukhova, N. Borozenets Ammonium Nitrate with Nanoporous Structure Production Unit: Foundations of Creation, Operation Principles, Product Quality Indicators. 2021 IEEE 11th International Conference Nanomaterials: Applications & Properties (NAP), 2021, pp. 1-4, https://doi.org/10.1109/NAP51885.2021.9568559. Scopus
Artyukhova, N.O., Krmela, J., Artyukhov, A.E., ..., Borozenets, N.S., Ospanov, D. Granulation Unit for Modification and Obtaining of Ammonium Nitrate with Nanoporous Structure: Basics of Calculation and Design. Springer Proceedings in Physics, 2023, 279, pp. 599–612. DOI: 10.1007/978-3-031-18096-5_36 Scopus
Saveliev, D., Petrova, O., Yashchenko, O., Bolhova, N., Borozenets, N. IMPROVING THE TECHNOLOGY OF THE SYNTHESIS OF FATTY ACID MONOGLYCERIDES USING THE GLYCEROLYSIS REACTION. Eastern-European Journal of Enterprise Technologiesthis link is disabled, 2023, 3(6(123)), рp. 6–12. DOI: 10.15587/1729-4061.2023.278270 Scopus
Artem Artyukhov, Nadiia Artyukhova, Jan Krmela, Olga Savastru, Iurii Volk, Natalia Borozenets, Dastan Ospanov. Design basics of compact unit for obtaining ammonium nitrate with nanoporous structure. Applied Nanoscience. Volume 14, pages 389–399, (2024). DOI: 10.1007/s13204-023-02986-0
Наукові статті у фахових виданнях
Борозенець Н.С. Роль професійно спрямованих завдань з математичної статистики в курсі вищої математики аграрних університетів. Гуманізація навчально-виховного процесу : Збірник наукових праць. 2018, №1(87). С. 235-245.
Борозенець Н.С. Формування дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наук засобами професійно спрямованих завдань з вищої математики. Гуманізація навчально-виховного процесу : Збірник наукових праць. 2018, №3 (89). С. 41-58.
Борозенець Н.С. Методологічні підходи формування дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наук. Проблеми освіти. Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. Вип. 88. Ч. 1. С. 54-62.
Borozenets N. Applying problematic method to the forming research competence of bachelors of agrarian sciences during the studying of mathematics. Polish scientific journal. 2018. Volume 2. Issue 2. P. 7-13.
Борозенець Н.С. Місце математичних дисциплін у професійній підготовці майбутніх фахівців-аграріїв. Фізико-математична освіта. Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2020. Випуск 1(23). С. 16-22. DOI: https://doi.org/10.31110/2413-1571-2020-023-1-003
Борозенець Н.С., Шишенко І.В. Використання методу конкретних ситуацій у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВО. Інноваційна педагогіка. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2020. Випуск 20. Т. 1. С. 95-99. DOI. https://doi.org/10.32843/2663-6085-2020-20-1-20
Борозенець Н.С., Шишенко І.В. Формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв у процесі вивчення математичних дисциплін з позицій діяльнісного підходу. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VIII (91), Issue: 227, 2020 May. С 7-11.
Борозенець Н.С., Шишенко І.В. Використання специфічних принципів навчання при вивченні математичних дисциплін студентами аграрних ЗВО. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. Випуск 31. Т. 3. С. 63-69. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.3/31.214083
Шишенко І.В., Борозенець Н.С. Зміщення акцентів у математичній підготовці сучасних фахівців аграрної галузі у площину формування їх дослідницької компетентності. Науковий Вісник Ужгородського Університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Ужгород : вул. Капітульна, 18, 2020. Випуск 2(47). С 214-218. DOI: 10.24144/2524-0609.2020.47.214-217.
Борозенець Н.С. Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки. 2020. Випуск 4(65). С. 59-65. DOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2020.4.7
Шишенко І. В., Борозенець Н. С. Педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів освіти до розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів. Актуальні питання природничо-математичної освіти. Випуск 2(18), 2021. С. 147-156. DOI 10.5281/zenodo.5770029.
Борозенець Н. С. Використання частково-пошукового та пошукового методів навчання у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВО. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 1 (50), 2022, С. 23-27. DOI 10.24144/2524-0609.2022.50.23-26
Борозенець Н. Сутність і структура дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін. Освіта. Інноватика. Практика. 2022. Том 10, № 7. С. 13-18. DOI: 10.31110/2616-650X-vol10i7-002
Борозенець Н. С. Критерії та показники сформованості дослідницької компетентності студентів аграрних ЗВО. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2023, №1 (138). С. 120-125. DOI: 10.32782/1995-0519.2023.1.17
Борозенець Н. С. Роль самоосвітньої компетентності у професійному розвитку майбутніх фахівців аграрного профілю. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2024. №7. С. 77-81 DOI: 10.59694/ped_sciences.2024.07.077
Борозенець Н. С. Використання проблемного методу навчання у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВО. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2024. №2 (147). С. 56-61. DOI: https://doi.org/10.24195/2617-6688-2024-1-8
Методична робота:
Борозенец Н. С. Вища математика. Інтегральне числення функції однієї змінної. Практикум для студентів 1 курсу інженерно-технологічних спеціальностей денної і заочної форм навчання/ Суми: СНАУ, 2015 рік – 46 ст., рис. 8.
Борозенець Н. С. Вища математика. Диференціальне числення функції однієї змінної. Практикум для студентів 1 курсу інженерно-технологічних спеціальностей денної і заочної форм навчання/ Суми: СНАУ, 2016 рік – 60 ст., рис. 17.
Борозенец Н. С., Пугач В.І. Вища математика. Лінійна та векторна алгебра. Аналітична геометрія. Практикум для студентів 1 курсу інженерно-технологічних спеціальностей денної і заочної форм навчання / Суми: СНАУ, 2017 рік – 68 ст., рис. 9.
Борозенец Н. С., Пугач В.І. Вища математика. Диференціальні рівняння. Методичні вказівки і контрольні завдання для студентів 1 курсу інженерно-технологічних спеціальностей денної і заочної форм навчання / Суми: СНАУ, 2018 рік - 41 ст.
Борозенец Н. С. Теорія ймовірностей та математична статистика. Методичні вказівки і контрольні завдання для проведення практичних занять і до виконання самостійної роботи для студентів інженерно-технологічних та агрономічних спеціальностей денної форми навчання. Суми: СНАУ, 2019. 36 с.
Борозенець Н.С. Вища математика. Ряди. Практикум для студентів інженерно-технологічних спеціальностей денної і заочної форм навчання. Суми: СНАУ, 2021 рік. 48 ст.
Борозенець Н.С. Вища математика. Інтегральне числення функції однієї змінної. Розв’язник для проведення практичних занять та самостійної роботи студентів 1 курсу інженерно-технологічних спеціальностей денної і заочної форм навчання. Суми: СНАУ, 2022 рік. 62 ст.
Борозенець Н.С. Вища математика. Диференціальні рівняння. Розв’язник для проведення практичних занять та самостійної роботи студентів 1 курсу інженерно-технічних та технологічних спеціальностей денної і заочної форм навчання. Суми: СНАУ, 2023 рік. 44 ст.
Борозенець Н.С. Вища математика. Вступ до математичного аналізу. Розв’язник для проведення практичних занять та самостійної роботи студентів 1 курсу інженерно-технічних та технологічних спеціальностей денної і заочної форм навчання. Суми: СНАУ, 2024 рік. 30 ст.
Підвищення кваліфікації (стажування):
Модульно-рейтингова система контролю й оцінювання навчальної діяльності студентів (160 год.) Сумський державний університет, м. Суми, 21.12.2016 – 21.01.2017 р. Посвідчення №2719.
Четверта осіння школа сучасної освіти», організовано спільно Школою англійської мови та Інститутом розвитку міжнародного співробітництва (Республіка Польща) з 04.10.2021 по 19.11.2021 (180 годин).
Міжнародний семінар «Цифрові інструменти для сучасного, орієнтованого на студента та мотивуючого викладання: використання Camtasia в освіті» Університету прикладних наук Вайенштефана-Трісдорфа, 23 - 24 березня 2023 року.
Підвищення кваліфікації за програмою "Штучний інтелект у вищій освіті: ризики та перспективи інтеграції". Навчальне навантаження 180 годин - 6 кредитів ЄКТС. Термін навчання: 01.07.2024 - 11.08.2024. Свідоцтво № ADV-010710-OLA від 11.08.2024.
Нагороди (МОН, Державні, регіональні):
Подяка Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації № 182-к/з від 26.09.2023 р.
Досягнення у професійній діяльності згідно пункту 38 Ліцензійних умов: 1) 3) 4) 12)